FREDAG!

God morgon! Eller rättare sagt god eftermiddag. Igår åkte jag och Linda (söta mamma körde oss) hem till Emil där det var party. Hade jätte kul imellan åt, men varken jag eller Linda var så taggade på att parta loss, plus att vi hade ställt in oss på att det skulle vara "chillkväll" så då var det rätt svårt att ställa om till party-mode. Men det var rätt schysst ändå. Jag, Linda och Erik gick hem vid halv 2 och innan vi gått därifrån trodde jag att jag skulle dö ute i kylan, men det var inte alls kallt faktiskt (sen var jag klädd som en eskimå, så det kan ju bero på det). När jag kom hem tvättade jag av mig mitt smink och tittade på tv ett tag, sen ringde Dawid och sa godnatt så då kunde jag sova gott.

Har nyss käkat frukost/lunch och ska snart hoppa in i duschen. Har än så länge inga planer för dagen, vilket känns rätt skönt då jag gjort saker varje dag sen lovet började. Så det kan vara rätt skönt att bara vara hemma själv och ta det lugnt. Ikväll ska jag antingen hem till Jossan med Malin eller träffa Dawid. Får se hur det blir.
Nu ska jag in i duschen! PUSS



två bilder från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0