En inte alls efterlängtad fredag

Gårdagen var jätte mysig. Efter skolan kom Dawid hem till mig och så lagade vi mat tillsammans. När vi ätit klart, tittade vi på Sällskapsresan och sen kom Dawids pappa och hämtade oss. Åkte ner till centrum, köpte thaimat och sen åkte vi upp till Dawids urgulliga farmor och farfar. Åt thaimaten tillsammans med dom och när vi ätit klart kom Qela och Sarah förbi. Satt där ett tag och pratade och sen så åkte vi hem till Dawid. Satt och kollade på lyxfällan tillsammans med Qela och vi båda blev så jävla irriterade på tjejen som va med. Asså vem fan köper en häst som ett impulsköp när man tjänar 12 000 i månaden? Störd tjej.

Idag är det fredag, en fredag som jag inte alls har längtat till. För idag åker min älskade man till Thailand och ska vara borta i 18 dagar, lika många dagar som sist han var där. Och även fast jag vet att tiden kommer gå riktigt fort så är det ändå super jobbigt. Hoppas iallafall att du har riktigt kul och solar extra mycket åt mig! Jag är inte ett dugg avundsjuk, inte alls...
Sitter i skolan nu, tittade nyss på filmen Crash och fyfan va jag bölade, hahaha kände mig som världens tönt som grät som ett litet barn. Vi har snart lunch och på rasten måste jag springa upp till farsta centrum för att köpa en sån där fylla på grej till mitt kontantkort som Dawid ska ha i Thailand. Dagens planer är att shoppa igen efter skolan (haha) och sen åka hem, vakta Nicole och ha tacokväll med min kusin. Sen får vi se vad som händer.
Hoppas alla har en bra dag. Pussar


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vaa, Dawid till Thailand??? Ojoj stackars stumpan men du kommer väl snart hit och få goa med mig istället! Pappsen ILY

2010-03-26 @ 19:49:32
Postat av: Erica

Jaa, jag tycker så otroligt synd om mig själv som måste sakna honom så mycket, haha! Ja snart åker jag hem till dig och då ska vi ha en jätte mysig och rolig vecka tillsammans! Längtar!

Puss älskar dig

2010-03-26 @ 23:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0