Det går riktigt bra nu

Fick reda på idag hur det gick på mitt administrations prov som jag gjorde för ca 2 veckor sen och jag e såå nöjd! Fick mvg och enligt Marja så lär det bli mitt slutbetyg, tummen upp på det! Slutade vid 1 eftersom våran tröga idrotts-vikarie inte fattar att vi har teori på tisdagar, så han envisas fortfarande med att gå ner till farsta hallen. Så istället hade vi mentors tid i typ 5 minuter och så slutade vi. Fick min frånvaro för den här månaden, vilket var 0,8 % bara, vilket e as bra. Och då var det bara att jag kommit 35 minuter försent till en lektion. Haha om mina gamla lärare från edbo skulle se hur jag sköter skolan nu så skulle dom hamna i chocktillstånd.
Dagens planer är att plugga till mitt matte prov som är imorgon, laga middag och senare ikväll vara med min boyfriend. Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag börjar plugga.
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Mamsi

Grattis älskling du e bäst! :)

2010-03-23 @ 19:00:20
Postat av: Erica

Taaack mami <3

2010-03-24 @ 17:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0