Äntligen fredag

Kom precis ut ur duschen och ska nu klä på mig, har som vanligt absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig men förhoppningsvis så löser det sig så fort jag öppnar mina garderober. Blir hämtad av Malin snart så det är bäst att jag sätter lite fart nu. Vi ska iallafall på fest i haninge/muskö(?) med Ida och Linnéa. Tur nog så åker vi bil, annars hade jag aldrig åkt med (hur fan kommer man hem därifrån annars liksom). Efter festen så kör Malin hem mig till min älskling och så sover jag över där. Så det här kommer bli en riktigt bra fredag!

Hörs förmodligen imorgon (kommer vara as stressad) först match på mossen, sen hem till Qela och Björn för att fira Jolene, försöka hinna se Dawids match och efter det hem till Sanna som fyller 20. Aja ha en as bra fredag! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0