A good good night - Mcsaensi 20!

Igår åkte jag hem till Qela och Björn för att fira lilla Jolene som fyller 5 imorgon. Dom bodde jätte fint och Jolene är så himla söt! Hon såg ut som en liten sagoprinsessa. Vid halv 7 kom Janine och hämtade mig och så åkte vi till Dawids match. Efter Dawids match så körde snälla Janine mig hem till Sanna. Käkade middag och en as god cheesecake som lite senare tappades ut på golvet utav klumpiga Charlie, hahaha lyckat! Dansade, sjöng och tog massor med kort. Hade jätte roligt! Vid 11 skulle resten dra ut på krogen och så då kom Jelle och hämtade mig så att jag slapp gå hela vägen hem själv, så snällt! När jag kom hem var jag helt död, så himla trött efter att ha haft fullt upp hela dagen. Så jag tvättade bort mitt smink och så gick jag och la mig, somnade nog på 1 sekund. Vaknade några gånger av att Dawid ringde och sen när jag väl somnat om, vaknar jag upp av att Dawid och Erik var hemma hos mig och röjde runt i våran tvättstuga, haha! Bäddade extra sängen åt Erik och somnade direkt i min älsklings varma famn. Tack alla för igår, både på dagen och senare på kvällen!





































Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så störande söt kvinna!!

2010-03-21 @ 14:55:56
Postat av: Malin

Åå vilka otroligt snygga bilder du lagt ut ;)haha

2010-03-21 @ 23:52:30
Postat av: Mamsi

Schnygg tröja du hade på dig :)

2010-03-22 @ 14:25:42
Postat av: Erica

Anonym: Haha öh.. Tack så mycket.



Malin: Haha ja klart dom e snygga - du är ju med på dom :D

2010-03-22 @ 14:30:07
Postat av: Erica

Mami: Haha ja jag vet :D Den e as snygg, love it!

2010-03-22 @ 14:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0