15 Mars - Sunshine

Sitter i skolan och har information & layout, vilket känns helt meningslöst eftersom jag redan är klar med kursen. Så man tycker ju att jag borde ha fått börja klockan 2 med engelska istället för halv 11 med en kurs där jag ändå bara sitter och glor in i väggen eftersom jag redan är klar med allting. Menmen, that's life. Vaknade upp av mig själv lite innan 10 av att solen lyste upp hela Dawids rum, blev direkt på super humör! Pussade på Dawid och sen skuttade jag ner till bussen. Tur nog så hade jag på mig min kappa & min älskade halsduk, annars hade jag nog frysit ihjäl. Även fast det är sunshine så blåser det riktigt kallt. Hatten av till er som redan tagit fram vårjackan och skinnjackan, hade jag varit er hade jag dött för längesen. Slutar halv 5 idag och efter skolan ska jag hem och plugga, om man ska ha mvg och vg i allt så gäller det att plugga arslet av sig. Så det är det min dag går ut på. Rätt sämst egentligen, men det lönar sig den dagen man tar studenten. Nu ska jag springa iväg och prata lite betygskriterier med mina lärare.
PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Frida

har du fortfarande inte bytt mobilen.. ??

2010-03-16 @ 00:25:05
Postat av: Erica

Haha nej för jag fattade ju inte alla knappar och sånt på din, men jag ska byta i veckan och sen sitta och nöta alla knappar tills jag kan dom! :p

2010-03-16 @ 13:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0