Vad hände med det fina vädret?

Igår när jag och Dawid vaknade gick vi ut och gick i lite mer än 1 timme. Var hur skönt som helst! När vi kom hem fixade vi frukost och sen låg vi och solade ute på min baksida. Åkte sen och hämtade upp Pippi och så släppte Dawid av oss i sjöängen där Jennifer, Sanna och Malin var. Så låg vi och solade där tills vi började bli hungriga. Så då åkte jag, Malin och Pippi till ica och handlade käk, åkte hem till mig och lämnade grejerna och sen till årsta berg för att hämta Beckah. Åkte sen tillbaka hem till mig och började grilla. Så kom också Hanna och Jennifer och gjorde oss sällskap. Var hur mysigt som helst! Vid 11 drog alla hem förutom Pippi som stannade kvar till 1, så följde jag med henne en bit hem. Sen vid 3 kom Dawid hit och sov med mig, myyyys.

Och ja, idag känns det som höst igen. Det spöregnar, åskar och blixtrar. Kuuuul. Sitter helt livrädd i mitt rum och bara vill att allt ska sluta. Dagens planer är att sitta här tills det slutar. Fan va jag hatar det här vädret.


Pippi, Malin, Nicole och Beckah igår innan resten kom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0