2 weeks together,that's all it took,2 weeks for me to fall for u

Igår fick jag fin besök av Beckah och Malin. Gjorde lunch, satt ute på baksidan och snackade massa och sen drog vi ut på en liten biltur där vi drev med massa, haha! Åkte sen hem snabbt för att käka, vilket jag inte hann för då var det dags att byta om till träningskläder och dra ut och springa med Forre, Pippi och Felicia. Kändes hur skönt som helst att vara ute och röra på sig, för en gångsskull utanför fotbollsplanen eller när jag inte är hos pappa. När vi var klara körde Forre hem mig, så hann jag duscha snabbt och sen stod Dawid utanför min dörr. Så fixade vi käk och sen tittade vi på Dear John. Asså herregud vad jag grät. Till och med Dawid tyckte att den var riktigt bra. Ni som inte sett den måste se den!!

Ja och idag var det dags för mig att besöka tandläkarn. Tack o lov så var Dawid med inne i rummet som stöd. Tog också bort min tungpiercing igår kväll, så nu är den gone och kommer aldrig mer tillbaka. Tur nog så hade den inte hunnit förstöra mina tänder, vilket den säkert hade gjort om den suttit kvar längre. Nu har jag varit hemma ett tag och har i nästan 2 timmar nu legat och stekt på baksidan, eller iallafall försökt (vädret ändrar ju sig varenda sekund, morr). Ska snart gå ut och gå hade jag tänkt och sen ikväll är det träning. Hörs sen eller imorgon! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0