Tillbaka i soliga trångsund

Kom hem igår från en underbar vecka på Öland. Har haft det så himla bra med massa shopping, sol & bad, ett riktigt lyckat midsommar firande och fått umgås med min älskling och hans fina familj. När jag kom hem igår satt jag och pratade med min mormor och morfar som är här på besök och sen kom Malin hit. Så tog vi igen den veckan som vi varit ifrån varandra med massa tjejsnack. Åkte sen hem till Dawid och sov där.

Idag gick jag och Dawid upp vid 9 och så åkte vi hem till mig för att hämta upp Nicole och hämta min bikini. När vi var klara åkte vi ner till sjöängen där vi solade och badade,  och så fick vi även sällskap av Malin. Vid 2 åkte vi alla 4 hem till mig där vi gjorde käk och fortsatte sola på min baksida där det var nästan 40 grader i solen. Haha asså om det är någonstans man ska sola så är det på min överdrivet varma och vindstilla baksida. Lite innan 4 så kom min syster Jenny och hennes Miklos hit för en liten födelsedags fika. Lilla jag fyller 17 år imorgon och eftersom dom åker till Ungern imorgon så ville hon fira mig lite idag. Hade jätte mysigt och är riktigt sugen på att öppna mitt paket jag fick av dom. Men såklart måste jag vänta tills imorgon. Nu har dom åkt hem och Dawid skulle iväg på något hemligt, så nu är det bara jag och Malin kvar, eller ja Nicole är ju också med. Nu ska vi käka middag och sen får vi se vad vi hittar på!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0