Sömnbrist

Gårdagen spenderades i en soffa tillsammans med Qela och massa popcorn. Blev sen tvingad till att kolla på någon skräckfilm tillsammans med Dawid o co. Någon som tror att jag kunde sova efter den?... Nepp. Låg halv vaken från 4 till 8 på morgonen och då kunde jag inte heller somna om eftersom det var äckligt varmt i Dawids rum. Åkte hem till mig idag vid 11, så fick jag byta om till matchkläder och sen körde Dawid mig till min samling. Nu är jag hemma, nyduschad, ont i hela kroppen, döds trött och ligger i min säng. Det enda som saknas är thaimat och sen är jag fan nöjd. Och min älskade mor är nu uppe i centrum och köper just thaimat till mig. När jag käkat klart det ska jag lägga mig och sova i en timme, sen åka och träffa Qela. Sen får vi se vad som händer ikväll. Vill egentligen bara sova bort hela dagen, men nu när man har sommarlov och äntligen lite fritid så finns det fan ingen tid för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0