Skärholmen centrum

Den här dagen har gått så sjukt snabbt. Åkte till skärholmen centrum med min finaste och så shoppade vi. Käkade lunch så fort vi kom dit och sen började den långa rundan. Köpte mig ett par nya tränings byxor och sen lite annat smått o gott, kan visa bilder senare ifall någon vill det. Dawid köpte också massa fina grejer. När vi var klara åkte vi och hämtade upp Erik och sen körde Dawid hem mig. Nu är jag hemma och är nu hundvakt åt Jean's hund Fifty. Ska snart gå upp till centrum och sen på lång promenad, haha man får ju passa på nu när man har sällskap. Senare ikväll ska jag träffa Dawid igen och så får vi se vad vi hittar på, är sjukt sugen på att dra ihop ett gäng och bara chilla tillsammans. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0