Nu har jag fått mitt liv tillbaka

Tvingade upp mig själv imorse vid 7, tänkte hela tiden "idag är det sista dagen du behöver gå upp tidigit". Haha som att det hjälpte! Min otroligt sköna säng med en gosig pojkvän liggandes i, lockade mer än någonting annat. När jag tillslut kom upp, klädde jag på mig snabbt och sen körde mami mig till skolan. Gjorde mitt sista prov för den här terminen, lämnade in mina två mode skisser, lämnade in min dator och sen var jag klar. Det känns så otroligt skönt att ha första året avklarat. Mina betyg, visst dom är 100 gånger bättre än dom jag hade i edbo, och jag har fler MVG än vad jag har G och VG tillsammans. Men ändå så är jag inte nöjd. Haha men det betyder bara att jag får plugga ännu hårdare och satsa mer i tvåan. Det enda som känns riktigt skönt just nu är att jag inte behöver tänka på betyg, prov, läxor eller något som har med skolan och göra tills i augusti. Nu har jag äntligen fått min fritid och mitt liv tillbaka.

Aja nog om det. Var hemma från skolan vid 11. Käkade då lunch/frukost med en nyvaken Dawid. Umgicks sen ett litet tag tills det var dags för mig att hoppa in i duschen och för honom att dra till Jean. Nu ska jag bara andas och njuta av att jag äntligen fått sommarlov (är ledig tills på fredag då den riktiga skolavslutningen är) och senare ikväll ska jag träffa Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0