Nionde juni

När jag och Dawid vaknade klädde vi på oss, fixade oss lite och åkte sen hem till honom så att han kunde byta brallor. När han var klar åkte vi till farsta, käkade lunch och shoppade till oss båda. Haha nu är jag sååå pank igen, men förhoppningsvis så klarar jag mig ändå. Det brukar jag alltid göra, hihi jag hittar alltid något sätt. Fick iallafall med mig två klänningar hem och Dawid köpte 3 par shorts och två linnen. Sen fick han två skjortor och två tröjor av mig när vi kom hem. Han blev så fin i allting! Åkte iallafall hem till Dawid efter farsta, så var vi där en liten stund och sen åkte vi och hämtade Nicole på dagis och sen tillslut hamnade vi hemma hos mig. Käkade igen och sen lekte vi med Nicole. Nu är Dawid med Jean och jag håller på att packa min fotbollsväska. Ska när som helst äta, hahaha igen och sen åka till länna och kolla på skor. Efter det blir det match och sen träffa Dawid.
Hörs imorgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0