Glad Midsommar!

Hej alla! Ville bara kika in och säga att jag lever. Har det helt underbart här på öland, om det inte vore för mina vänner och familj, så hade jag nog aldrig velat åka hem. Det är så otroligt lugnt och skönt här. Solen skiner och jag & Dawid blir bara brunare och brunare för varje dag. Nu ska jag ut och fortsätta jobba på brännan och förhoppningsvis åka och bada nere i havet. Lite senare idag blir det midsommar lunch, fika, femkamp, middag, brännboll och massa annat roligt. Det här kommer bli en riktigt bra midsommar! Det enda som saknas är mina tjejer, miss u all! Och ja, lite senare blir det nog panik om vad man ska ha på sig. Suck..

Aja, hoppas alla får en jätte bra midsommar så hörs vi! Pussar och Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0