Första juni

Panik när man vaknar upp av att det är svin kallt ute och det enda man har med sig är ett par shorts och ett linne. Haha så jäkla typiskt mig. Fick istället åka till skolan med Dawids otroligt sköna mjukis dress. Visst den är några storlekar förstor men herregud va skön den är att ha på sig. Slapp också ta bussen eftersom Dawids gulliga mamma körde mig till skolan. Vilket hon egentligen inte hade behövt göra eftersom jag lika snabbt som hon åkt iväg igen kom på att jag började halv 11 idag, och jag var utanför skolan några minuter i 8. Haha asså vad är oddsen? Och sen som grädde på moset, så hade jag glömt mina nycklar och mitt busskort hemma hos Dawid. Haha förstår inte hur jag lyckas. Fick iallafall åka med bussen hem iallafall, så tack du snälla buss chaufför som lät mig åka med utan busskort. Nu är jag hemma igen och ska snart käka lite, får sen skjuts till skolan av min söta mor som jobbar hemma idag. Efter skolan ska jag träffa Lalla och kanske Malin i farsta, vi ska shoppa lite. Sen åker jag och Lalla hem till mig, käkar, byter om och drar på träning. Efter träningen ska jag träffa min älskade boyfriend.
Så jag kommer inte ha tillgång till någon dator idag, så vi hörs imorgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0