Du får mig alltid att skratta

Idag åkte jag och min boyfriend till skärholmen för att kolla på skor. Hittade 3 par som nu är mina. Testade också ett par jätte fula skor bara för att se ifall Dawid skulle säga något (han brukar i vanliga fall bara hålla med om allting jag säger, typ "amen visst jättefina"), men den här gången sa han faktiskt till, haha! När vi var klara med skorna gick vi snabbt in på h&m där jag råkade köpa en as fin klänning och ett skit snyggt linne (haha förlåt mami), kunde bara inte motstå dom! Hoppade sen in i bilen där det bjöds på skratt hela vägen hem. Hahaha jag och Dawid har nog den sjukaste humorn som finns. När jag kom hem gjorde jag om lite i mitt rum och har nyss käkat thaimat till middag. Nu ligger jag i min säng och bara slappar, ska snart ut på promenad med Beckah och sen ska jag träffa Dawid igen. Hörs imorgon! Pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0