Dags att ta årets första dopp

Igår när jag var i farsta med Lalla så hittade jag massa fina klänningar och linnen. Ville bara köpa alla, då skulle min garderob bli så glad - men min mami skulle döda mig. Haha jag får inte köpa fler klänningar eller linnen, eller egentligen inga kläder alls. Så jag fick nöja mig med 2 linnen och sen fick det vara nog, måste typ gömma mitt bankomatkort så att jag inte råkar köpa mer grejer. Nu gäller det att spara inför sommarn. Haha vi får se hur länge jag kan hålla mig. Efter jag varit i farsta med Lalla, så kom Malin, Ida och Carro hem till mig. Så satt vi och snackade masssor, Malin visade sin nya bil hon köpt i förrgår och sen körde dom mig till min träning. Efter träningen åkte jag hem och duschade, och blev sen skrämd utav Dawid som gömde sig i mitt rum, utan att jag visste att han ens var hemma hos mig. Haha fyfan va rädd jag blev!

Idag har jag varit i skolan, slutade efter lunch och är nu hemma igen. Har precis bytt om till bikini och ska när som helst sätta på mig shorts och ett linne. Om en kvart kommer Lalla hit och då tar vi varsin cykel och så drar vi ner till sjöängen för årets första dopp! Hörs senare :)



Jag och Nathalie idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0