Birthday party

Igår var det riktigt roligt hemma hos Frida. Allting var hur bra som helst. Så hatten av till Frida som hade fixat allting. Tack så jätte mycket för igår!

Nu ligger jag nyduschad i min säng och är helt död. Jag, Dawid och Malin tittade på mtv movie awards inatt och sen när Malin åkte hem märkte jag att klockan var alldeles för mycket. Så då var det bara att säga godnatt på direkten. Och sen imorse när jag och Dawid skulle upp var det inte alls roligt. Vi båda ville bara fortsätta sova. Vid 11 gick vi tillslut upp, fixade frukost och sen körde Dawid mig till min match. Och ja, nu är jag hemma igen. Jätte hungrig, jätte trött och har otroligt ont i hela kroppen. Men äsch, vad gör det? Bara att tuta och köra igen. Så om bara några sekunder ska jag börja klä på mig och allt det där och sen åka hem till Qela och Björn på födelsedags party! Antingen hörs vi ikväll eller imorgon. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0