Ingen tid alls åt att sitta vid datorn

Har inte suttit vid datorn sen typ onsdags. Haha har så mycket annat för mig nu när det är fint väder och när det snart blir sommarlov. I torsdags blev det skola, shopping med Qela, träning och sen hem till Dawid.

I fredags var det ingen vanlig dag, då tog nämligen min finaste pojkvän studenten. Han var så himla fin! Blev helt till mig, haha nästan så att glädjetårarna kom fram. Åkte sen flak tillsammans med honom och alla andra glada studenter. Kände mig så otroligt fräsch när vi åkt klart, haha jag och Dawid stank som bara den! Åkte hem till honom, duschade, bytte om och sen var det en riktigt trevlig mottagning med Dawids underbara släkt, min lilla familj och massa fina presenter. Somnade sen gott i min älskades famn.

Igår, alltså lördag. Så var jag hemma hos Sebbe tvärs över gatan med ett härligt gäng. Satt ute hela kvällen och snackade. Hur mysigt som helst! Lite innan två gick jag och Dawid hem till mig, duschade och sen gick vi och la oss.

Idag har jag, dom som vi var med igår + några till varit nere på sjöängen hela dagen. En riktigt bra dag! Grillade korv, spelade kubb, solade, badade och mådde riktigt bra. Sånt borde vi göra oftare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0