Underbara sol

Hejhopp! Nu är vi nere i det nya huset på Ekerum. Det  är jätte fint här! Så himla mysigt område också. Igår när jag och Dawid var själva här (resten var uppe i dom andra två husen i Hörninge), så gick vi runt hela området och sen upp till golfhuset, där receptionen är och så gymmade vi en timme. Riktigt skönt! Åkte sen till Sinus tillsammans med Qela, Dawid och Sarah för att svalka oss. Men ja, annars då. Här är det fortfarande sol och 35 grader tills man ska gå och lägga sig. Så det är sol och bad som gäller varje dag. HUR underbart är inte det? Förstår mig inte på er som klagar, sen när det är regn, höst och iskall vinter - så klagar ni också. Är ni aldrig nöjda? Nu måste jag iallafall byta om till bikini och sen käka frukost. Ikväll blir det att packa då jag och Dawid åker till fina skåne imorgon bitti. Sweeet.

Aja vi hörs imorgon när vi är framme! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0