Svettiga Gröna Lund

Puh vilken dag! Är helt död. Åkte till grönan med min syster Frida, hennes pojkvän Vladde, lilla Nicole, Dawid, Qela, Jolene, Charlie och Björn. Även fast det var typ 40 grader (haha det kändes verkligen som det), så hade jag jätte roligt. Försökte vinna choklad men det gick ju fan inte. Fick nöja mig med ett jätte gulligt Hello Kitty gosedjur som Dawid vann åt mig. Efter grönan åkte vi hem till Dawid snabbt och chillade ett tag. Sen skulle Dawid träffa Erik, så då gick jag hem till min Linda. Nu är vi hemma hos mig och har nyss grillat. Mums! Snart är det So you think you can dance och sen ska vi titta på Soraya M. Jisses vad jag kommer gråta till den filmen.
Aja, hörs när vi hörs! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0