Sommar på Öland

Hej på er! Fick lite ångest när jag såg att många varit inne utan att jag uppdaterat något. Så nu tänkte jag snabbt skriva om hur vi har det här på underbara Öland. Varje dag så är det 30 grader sol, sååå underbart. Vi är och badar varje dag och på kvällarna grillar vi ute och har det riktigt mysigt. Igår var vi (Dawids familj och hans farmor) och spelade mini golf på kvällen vilket var hur kul som helst! Dawid vann såklart så lilla jag fick nöja mig med en andra plats, haha vilket är lika bra annars blir Dawid lite puttis. Åkte sen ner till Borgholm med Qela & Janine för lite Ölands glass, mums! Åkte sen hem och tittade på matchen om tredje plats i VM. Idag ska vi shoppa (haha har inte gjort det sen vi kom hit) och sen ska vi åka ner till badet och åka lite vatten skooter och tillslut gå på after beachen på strand! Imorgon flyttar jag, Dawid & Qela in i det nya huset på Ekerum. Så det kommer bli spännande.

Nu måste jag byta om innan Dawid dödar mig. Hörs någon gång igen, försöker uppdatera så ofta som möjligt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0