Pågrund av efterfrågan

Fick en liten arg kommentar om varför jag varken skrivit eller visat mina presenter som jag fått i födelsedags present. Så jag tänkte att jag lika gärna kan göra ett inlägg om det så man slipper sura miner :) Kan dock inte visa något då jag inte har med mig kamera sladden så jag kan lägga in bilder på datorn, och så har jag inte med mig alla fina presenter heller. Så att jag skriver ner allting får duga. Bättre än ingenting.

Av min familj (alltså min riktiga familj & Dawids) så fick jag; En trerätters middag på thai restaurang, blommor, kläder, underkläder, Carolina Gynnings parfym, pengar till körkort, shopping & resor, presentkort, hudlotion från body shop, en väska, två ringar & en iphone att hämta ut när jag vill.

Av Dawid fick jag: En jätte fin bukett med rosa rosor, ett helt underbart armband och en ring från Laila Bagges kollektion. Och så fick jag en överraskning som vi ska göra sen, får inte veta än, så jag håller på att dö av nyfikenhet!

Av mina fina vänner fick jag: Smycken (armband, örhängen, halsband & ringar), en jacka, blommor, en sparbössa till min och Qelas New York resa, sanning & konsekvens kortspelet, is hållare som sen blir till is shot-glas, alkohol (haha till en nykterist) & ett jätte fint fat med stenar och ljus på.

Sen har jag inte hunnit fira mig med min pappa & hans sida av släkten, så lite till lär det bli. Tusen tack igen alla för dom underbart fina presenterna! Är mer än nöjd med allting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0