Inget kan beskriva hur trött jag är

Hej på er! Jag veet min bloggning är helt sämst. Har massor av bilder att visa er men jag har liksom aldrig tid. Igår fyllde jag ju som sagt 17 år, så jag och Dawid blev väckta med sång klockan 8 på morgonen och massa fina presenter.  Och efter det var det dags för mig att jobba. Haha helt sämst att jobba på sin födelsedag men hey, vad gör man inte för lite extra pengar? När jag slutat jobba så åkte jag till axelsberg till Dawids föräldrars firma och så åkte jag bil hem med dom. Så blev det snabbt hem och duscha och sen dra in till söder med Dawids underbara familj. Så bjöd dom på thaimat och så fick jag jätte fina presenter. Så himla gulligt! Tusen tack igen.

Idag har jag jobbat, tagit allergi sprutor på huddinge, åkt till haninge för att hjälpa Anki (Malin & Idas mami) att flytta och sen varit och handlat massa inför min middag på lördag tillsammans med Dawid och Linden. Asså herregud va jag är trött. Fattar inte ens att jag fortfarande är vaken. Är helt dööööd. Imorgon blir det jobb igen och sen är det äntligen helg!
Nu orkar jag inte hålla upp ögonen längre, så nu ska jag ringa min man och kolla ifall han e påväg hit och sen sova. Hörs imorgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0