Åhus och Kristianstad

Åh vilken dag! Haha här är det full fart hela tiden. Idag åkte jag, Dawid, mami, Jelle och Nicole först till Kristianstad där vi gick runt och shoppade och käkade kina mat. Muuums. Sen blev det super varmt så vi drog till vårat gamla landställe som ligger i fina Åhus och badade. Tog också en sväng förbi Beach handbolls cupen och tittade lite snabbt innan vi hyrde en bil-cykel och cyklade ner till åhus-glass båten. Åhus glass är lätt den bästa glassen, och Ölands glass, haha dom ligger på en delad första plats. Åkte sen tillbaka till Kristianstad och gick till Axels tivoli. Åkte karuseller och spelade på olika grejer. Min älskling vann 2 "I love you nallar" till mig. Så gulligt! Nu är vi hemma igen, haha vi alla är helt döda och mätta av all mat mormor och morfar trycker i oss. Älskar att vara här, mormor och morfar är världens bästa.

Nu måste vi sova. Imorgon fyller Nicole 2, så vi ska fira henne och sen åker jag och Dawid till papi! Natti. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0