Vila i frid!!

Det var inte roligt alls när jag skulle gå upp imorse. Sov riktigt dåligt natt eftersom mitt rum typ är lika kallt som det är utomhus och att Dawid tog allt täcke och låtsades sova när jag försökte väcka honom och få täcke gjorde inte saken mycket bättre. Tur nog så började jag inte förns halv 11, så det kunde iallafall varit värre. När man väl kom till skolan och fick träffa alla tjejer igen så blev jag direkt på bättre humör. Men det vände lika fort som det kom. Det första min lärare börjar med att säga är att 2 killar i våran skola har gått bort under jullovet. Så jävla hemskt! Alla blev helt tysta och jag fick så otroligt ont i magen. Man får sån tankeställare om att man verkligen ska ta vara på sitt liv och inte ta saker för givet. Man ska uppskatta varje dag och alla i sin närhet. Tycker så otroligt synd om deras familjer och vänner. Dom måste ha det jätte jobbigt just nu. Efter lektionen gick vi ner till biblioteket och tittade på deras minnesbord, där det står ljus, en bok man kan skriva i och kort på dom båda. Även fast jag bara visste vilka dom var så mådde man så jävla dåligt av att stå där och veta om att dom inte längre finns. Usch så hemskt!Efter lunchen var alla våra lektioner inställda så vi hade mentorstid snabbt och sen slutade vi. Så rolig var min första skoldag..


Vila i frid! Hoppas att ni har det bättre på andra sidan.
(För att respektera deras nära och kära som kanske inte vill att det ska läggas upp bilder på dom på internet så har jag gjort svart över deras ögon.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0