Vi alla är ett geni

Har suttit och spelat frågespelet Geni med Tobbe, Jonas och mami. Haha självklart så kom jag sist, vilket alla redan hade anat. Haha jag är så jäkla dålig på sånna där spel. Nörd Tobbe vann och det gör han alltid. Så det blev ingen förvånad över. Vid 10 kom Dawid hit, så nu tittar vi på Paradise Hotel som vanligt och efter det ska vi koppla in vårat nya element och sen sova. Eller Dawid lär ju vara vaken ett tag för han börjar inte förns halv 1 medan jag börjar klockan 8. KUL! Orkar inte, ångest ångest ångest.
Aja nu ska jag fortsätta titta på Paradise, fixa min ipod och pussa på min Daaajjo. Peace and love


Fina Jonas och mami

Hahaha världens slitnaste och tröttaste syskon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0