Torsdagen den 7/1

Igårkväll efter min, mammas och mormors promenad så bytte jag snabbt om till mjukiskläder och så åkte jag hem till Dawid. Satt och tittade på So you think you can dance med han och hans föräldrar. Det är fan helt sjukt hur duktiga dom är på att dansa!! Efter programmet så var det tänkt att vi skulle baka nått, men vi skippade det och käkade istället tacos. Innan det var dags för att sova så spelade vi cs ett tag, haha. Tillslut ville jag inte spela nå mer eftersom Dawid hela tiden fuskade och gjorde massa grejer som jag inte vet hur man gör, vilket gjorde det omöjligt för mig att kunna döda honom. Haha men dom gångerna han inte fuskade så var det faktiskt roligt.

Mamma hämtade mig imorse, så åkte jag hem och käkade mat och bytte om. Så åkte jag och Jonas till farsta. Fick med mig 2 stycken jätte söta blusar och en långärmad oversize tröja typ. Är hur nöjd som helst. Hittade lite grejer på gina också men det var sån jävla kö så vi åkte hem istället. Ska om nån timme träffa Emelie, Alexandra och Linda. Vi ska ut och åka pulka! Vet inte ifall Dawid och co också skulle följa med. Aja det lär vi ju märka.
Nu ska jag käka lite, hörs sen! Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0