Torsdagen den 21/1

Sov riktigt dåligt inatt, utav många olika anledningar. Och att jag hostade så fort jag tog ett djupt andetag gjorde ingenting bättre. Vaknade vid 12 och jag har mått riktigt dåligt hela dagen. Vid 1 åkte jag, mamma och Nicole till huddinge sjukhus där jag fick ta mina sprutor, sen åkte vi ner till huddinges vårdcentral där Nicole skulle ta sin andra spruta för svinisinfluensan, sen åkte vi till farsta där jag laddade på mitt reservkontant kort så jag har pengar på det tills jag åker till Åland (så slipper pappa få en chock när abonemangsräkningen kommer). Köpte också en laddare och uppladdningsbara batterier till min kamera. Så nu slipper jag köpa massa batterier hela tiden. Typ årets bästa köp! Sen åkte vi tillslut hem. Jag är helt död. Ska byta om till min mjukisdress och bara titta på tv och äta tills min träning ikväll.
Hörs sen! Pusss


Kommentarer
Postat av: Pappsen

SMILE då blir min plånbok fettare! :-)

Pappsen

2010-01-21 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0