Torsdag

Igår kväll kom Dawid hem till mig, så låg vi och myste i soffan och tittade på tredje filmen av Johan Falk. Riktigt bra filmer det där! När vi hade tittat klart så la vi oss i sängen och tittade på fotboll ett tag innan det var dags att sussa. Inatt hade vi elementet på låg värme, så nu gick det att sova hela natten utan att behöva vakna upp av att frysa eller svettas. Tummen upp för det!

Nu sitter jag i school, som vanligt. Började vid 11 och nu har vi Information och Layout, vilket vi har hela dagen lång. Rätt slappt faktiskt, slutar kvart i 3. Tidigt för en gångsskull. Förra terminen så slutade vi alltid 5 varenda dag, så lite ändring har det ju blivit. Fast vi får ju nytt schema nästa vecka (i farsta gymnasium så byter man schema varenda vecka av någon konstig anledning). Så vi lär ju sluta 5 varje dag nästa vecka. Dom vill säkert bara vara lite snälla första veckan. Efter skolan ska jag nog träffa Malin och sen kanske träna. Har gjort illa min fot och smärtan sträcker sig upp hela vägen till mitt knä. Världens jävla smärta. Och eftersom vi ska ut och fysa idag och springa på hal is så känns det onödigt att riskera att skada sig ännu mer. Speciellt när jag är så himla klumpig av mig. Har ju blivit uttagen till damälvan som är nästa vecka, så att skada mer en vecka innan känns inte som en bra idé. Nu babblar jag på om saker som inte ens är nödvändigt att veta, men aaaaaja.
Nu ska vi på lunch, är as hungrig. PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0