Tisdagen den 19/1 - Barnvakt

Skolan gick som vanligt bra. Gick lite tidigare ifrån mentors tiden eftersom det är så otroligt onödigt att ens ha det och för att hämta Nicole från dagis. När jag hämtat henne så gick vi hem och har sen dess inte gjort så mycket annat än lekt. Håller nu på att laga mat och om ca en kvart så slutar Dawid och sen kommer han hit. Så ska vi tre käka middag och sen fortsätta vakta Nicole tills mami och Jelle kommer hem. När dom kommit hem så åker jag och Dawid hem till honom och sover där.
Kommer inte kunna uppdatera nått mer idag, så vi hörs imorgon! Puss


Fina flickor idag på mentorstiden :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha men inte lika snygga som du var ;D

2010-01-20 @ 20:00:34
Postat av: Erica

hahaha ingen kan vara lika snygg som mig och mina dubbelhakor ;)

2010-01-20 @ 20:38:37
Postat av: Pappsen

:-) Huvudsaken e att man trivs med! Utseende e INTE så viktig men men delvis ska man tänka på... :-p

Pappsen

2010-01-20 @ 23:15:44
Postat av: Erica

Hahaha papi då! Bara för att du är världens hunk ;)

Puuuuuuss på dig

2010-01-20 @ 23:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0