Tisdag

Vaknade vid 10 och var hur pigg som helst. Malin har legat och snarkat tills nu. Så vi ska väl snart gå upp och käka lite, är as hungrig. Blev ingen skola för mig idag då jag har haft magknip hela natten och är jätte förkyld. Så idag ska jag bara ta det lugnt så att jag blir frisk och kan gå i skolan resten av veckan. Missade ju onsdag och torsdag förra veckan och sen var jag ledig i fredags och nu har jag missat måndag och tisdag. Illa. Även fast jag varit sjuk så får man ju ändå lite ångest. Ska kanske sen åka förbi med Malin och Ekman till Kevin och träffa hans uuuurgulliga valpar. Men det är inte bestämt än så vi får se vad vi hittar på.
Nu ska vi äta! Hörs sen, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0