Sista dagen på lovet

Jätte dålig update jag veeeeet, men jag har faktiskt inte haft tid alls. Har bara njutit av dom sista dagarna av mitt jullov. Igår var ju jag, Dawid och hans föräldrar hemma hos hans mormor och morfar och åt middag. Hans mormor är så himla söt! Maten var as god och dom bodde hur mysigt som helst. Blev helt kär i deras hus. Gick hem sen till Dawid och tog en lång varm dusch och sen gjorde vi toast och satte på Johan Falk, GSI. As bra film och tur nog så har Dawid lånat Dennis box så vi ska kolla på andra filmen ikväll.

Idag har jag, Dawid, Malin, Kim, Dennis och Denise åkt skridskor nere på b-banan. Haha hur kul som helst. Kände mig bara så otroligt töntig när jag trippade runt på isen, bara för att jag var så himla rädd för att ramla. Otroligt nog så ramlade jag inte en enda gång. När vi åkt klart hade jag otroligt ont i mina tår (som vanligt) så jag sprang in till omklädningsrummet och duschade mina fötter varma. Sen gick jag, Malin och Kim hem till mig, så fick jag äta middag och sen tog vi bussen till skogås och så käkade dom två deras fetto mat som dom tjatat om hela dagen. När dom ätit klart åkte vi hem till mig igen och så tryckte vi i oss en jävla massa läkerol så vi lär ju skita allt som vi fått i oss under hela veckan på 2 sek. Dawid kom hit för en timme sen och så har vi tittat på Paradise Hotel, bääääästa.
Nu ska jag fixa käk till oss och sen ska vi titta på andra filmen av Johan Falk. Sen måste jag sova rätt tidigt då jag börjar skolan imorgon. Ångeeeeeest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0