Sista dagen i januari månad

Vaknade vid halv 11 av att tvn i vardagsrummet stod på högsta volym, blev riktigt irriterad när jag gick upp och ut i vardagsrummet för att säga till den idioten som satt där att vissa faktiskt sover, när jag ser att det är helt tomt på hela nedervåningen. VARFÖR låter man tvn stå på med högsta volym när man inte ens tänker titta? Åh så störande. Det här förstörde hela min morgon. Men iallafall, dagens planer är att träna vid 3 till 5, hem och duscha och sen kanske träffa Ida och co för en filmkväll. Så det blir en skön söndag med träning och träffa homies.
Nu ska jag försöka sova i nån timme till, annars kommer jag aldrig orka träna. Hörs sen! Pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0