Puppy love

Vid halv 2 gick jag och Malin upp till Ekman, så åkte vi hem till Kevin. Var först ute ett tag men det var alldeles för kallt så vi gick in istället och lekte med alla överdrivet söta valpar. Jag dog. Ville bara ta med mig alla hem och gosa sönder dom. Dom var så jäkla söta och charmiga, gick inte att motstå dom. När vi varit där ett tag så rörde vi oss hemåt och sen till skogås centrum för att käka. Hade så ont i magen när vi käkat klart. Så körde Ekman hem mig och Malin till mig, så lekte vi med Nicole och satt vid datorn. Malin blev hämtad av Ekman för en timme sen typ, dom ska på dubbeldejt med Kim och Jocke, haha! Nu ligger jag här i min säng och pillar mig i naveln, ska snart välja ut kläder till imorgon, packa min väska och sen bli hämtad av Dawie.
Hörs imorgon! Pussar och kramar



Dom enda bilderna som jag hade, Malin har resten. SÅ SÖTA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0