Pulka race!

Igår kväll så åkte jag, Linda, Dawid, Charlie och Linden pulka mitt ute i ingenstans, i världens jävla backe. Hade hur kul som helst, bara det att jag hade helt fel skor på mig så jag frös tårna av mig när vi skulle åka hem. Stackars Dawid som fick sitta och värma mina fötter i bilen - medans jag klagade på att det gjorde piss ont och att jag var nära på att börja gråta hela tiden. Klumpiga Linda tappade också sin telefon i backen och kom på det när vi var framme hos Dawid. När vi kom in till Dawid hoppade vi ner i hans jacuzzi och värmde oss, och sen tog vi en jätte varm dusch. Vilket verkligen behövdes för mina stackars fötter! Låg sen och tittade på tv och somnade runt 1.


Hahaha livrädd

Linda gör sig redo för ett rejält åk

Hahahaha hon kunde inte gå upp för backen

Dawid och linden

Dawid och Linden

Linden och Dawid åker puulkis

Dags för tävling

Hela gänget

Alltid lika snygga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0