Onsdagen den 27 januari

Imorse när min klocka ringde så ville jag dö. Kände mig som en zombie när jag tillslut reste mig ifrån Dawids överdrivet sköna säng. Fick springa till bussen, vilket gjorde mig lite piggare iallafall. Hade matte som andra lektion och för första gången så jobbade jag riktigt bra faktiskt. Credd till erstan. Hade sen lunch, haha alla våra luncher är exakt likadana. Vi sitter alltid och tittar på alla människor som befinner sig i matsalen och det finns alltid någon att skratta åt, jätte elakt men ändå. Efter lunchen var det dags för idrott, då fick vi för första gången göra något roligt och ha en riktig lektion, nämlingen skridsko åkning i farstas ishall. Haha åkte runt med massor med barn som ramlade hela tiden och var helt orädda. Medans hälften i min klass stod fastklistrade vid sarjen (stavning?). När vi åkt färdigt så slutade alla förutom jag, Nathalie, Evelyn, Amanda och Hassan, för vi är snälla nog att ställa upp på öppet hus i våran fantastiska skola. Haha och jag sitter hellre här inne än att kriga ute i snöstormen.
Nu ska jag vara lite social här, hörs seeeen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0