Mina tjejer är bäst

Gårdagen bjöd på otroligt mycket skratt. Hade hur kul som helst! Så tack tjejer för att ni gjorde min lördagskväll grym :) PUSS på rumpan!! Det togs en hel del kort, men som vanligt så blev mer än hälften fula eftersom ingen av oss klarar av att vara seriösa, men här kommer bilder iallafall :)


Sååååå gott

Haha svåraste spelet ever

Malin läser upp Kims fråga

En bild till alla er som säger att jag inte har ögonbryn. BAM!

Linda i hennes URSNYGGA nya frisyr!!!!

Hahaha gulligt

Observera att vi är så himla seriösa, speciellt jag

Ursnygga Linda och en Olinda wannabe..

<3

Alltid lika charmig Malin

Bästa

I <3 U

Kim trodde hon var Carola

Fina tjejer!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hey, glömde säga till dig igår att Linda ser faktiskt ut som rena modellen i sin nya frisyr. Supersnygg;)

2010-01-17 @ 17:49:33
URL: http://iloverunning21.wordpress.com
Postat av: Pappsen

Vaaaaa Wow tuffing Linda, hälsa henne så wow frisyr hon har nu. Jag tappar hakan... Däruurruu Vågar du?? :-p Det skulle jag ALDRIG tro... SMILE fr Pappsen

2010-01-17 @ 20:40:22
Postat av: kim

tack själv var super mysigt :)



ja e carola fast snyggare :P hahha

<3<3

2010-01-18 @ 00:38:26
Postat av: Erica

Petra: Haha det ska jag hälsa henne att du tycker :)



Pappa: Jaaa visst är det snyggt! As ballt. Haha ska säga det till henne sen. HAHA jag skulle aldrig våga göra sådär. Skulle inte ens våga klippa kortare än till axlarna. Snacka om fegis. PUSS på dig papi.



Kim: Söt :) hahaha aa en mycket snyggare version av Carola! <333

2010-01-18 @ 18:38:52
Postat av: Linda

Tack Petra! :D



Uuuuuuffi.. hehe, tack så mycket! :D man måste våga lite här i livet, hehe ;)



Puss på dig erica. tack för kvällen, hade skit kul!. är lite seg, men ändå ;) <3

2010-01-19 @ 12:11:47
Postat av: Petra

Linda, klart man ska våga! Erica, du vågar visst- du vill inte att mamma ska ge dig en spark i röven om du ens rakar halva huvudet :)

2010-01-19 @ 13:33:39
URL: http://iloverunning21.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0