Min ängel


Kommentarer
Postat av: fredrica

så söta! :) erica ring mig i veckan <3

2010-01-11 @ 17:04:17
URL: http://enfredrica.blogg.se/
Postat av: s.e

vet du, ja tror du skulle bli sjukt mycket snyggare om du hade mer naturliga ögonbryn.

2010-01-14 @ 17:09:30
Postat av: Erica

haha alltid massa snack om mina ögonbryn. Anledningen till att mina ögonbryn är så pass smala som dom nu är, är för att på mitt högra ögonbryn så växer det inget hår på vissa ställen. För att när jag var liten så slog jag i där alldeles för många gånger så det slutade växa. Så därför kan jag faktiskt inte göra så mycket åt saken. Visst jag skulle kunna måla i dom och göra dom tjockare, men det är inte min grej. Men tack för omtanken

2010-01-14 @ 17:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0