Marja från mumindalen

Filmen igår var verkligen inte lika bra som jag trodde att den skulle vara. Hade så sjukt höga förväntningar vilket man inte ska ha. För då blir man alltid besviken. Hahah gud helt upprörd över en film. Åkte efter filmen hem till Dawid, käkade en sen middag och tittade på Johan Falk som gick på tv. Gick och la oss vid halv 12 eftersom Dawie började halv 9 idag, hahaha. Första gången han börjar tidigare än vad jag gör. Säkert sista också.

Åkte till school vid kvart över 10, hade information och layout och sen lunch. Efter det fick vi besök utav ett mumintroll, hahah nej men vi fick träffa våran nya lärare i vårat nya ämne administration, som heter Marja och är ifrån Finland. Hon ser ut som ett mumintroll och pratar som ett, haha hur gullig som helst. Fick sen gå ner till skolsyster med Nathalie på hälsokontroll och enligt henne så har jag perfekt kropp för min längd och ålder, undra hur mycket betalt hon får för att säga så till alla elever. Haha! Satt också och pratade om mitt adhd, dyskalkyli, allergi och astma. Haha snacka om att ha massa problem. Nu har vi iallafall engelska med Arneeeeee (älska), har faktiskt saknat honom lite, vi har ju itne haft honom sen typ september. Aja nu ska jag lyssna på lite musik och öva på min redovisning som jag har klockan 4. KUL att Divjot inte är här idag, känns jävligt roligt att redovisa utan min partner. Tur nog så har jag allt jobb på min dator, annars hade jag dödat något. Om jag inte redovisar idag så får jag inte mitt mvg, och då blir det inte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0