Måndagen den 4/1

Idag har varit en såndär riktigt onödig slapp dag där man inte gjort något alls. Får sån ångest när jag vet att jag hade kunnat hittat på något roligt istället för att bara ligga hemma och dega. Det enda roliga jag gjort idag var att spela biljard med Dawid, resten har varit piss. Tog en kall promenad hem ifrån Dawid när han skulle på fysträning. När jag kom hem så hade mormor och morfar kommit hit. Och det är ju alltid kul att träffa dom. Imorgon är det födelsedags kalas i vårat svennebanan hus. Min storebror Tobias fyller 20 på fredag, men eftersom han bara är ledig imorgon på hela veckan så firas han då istället. Så imorgon lär jag göra lite roligare och vettigare saker än att bara ligga hemma.
Nu ska jag iallafall klä på mig mjukiskläder och sen åka hem till Dawid! Hörs imorgon, och då bjuds det på den dagens outftit. Känner att jag måste bli bättre på det där nu. Haha kan bli ett nyårslöfte, jag har inte gjort några löften så why not liksom. Haha aja peeeeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0