Lördag och magont

Blev hämtad utav Dawid och Dennis igår, åkte hem till Dawid och tittade på let's dance med Bowie (killarna spelade cs). Hahaha skönaste under kvällen var helt klart Willy, haha kunde inte sluta skratta. När programmet var slut så var det tänkt att jag skulle åka hem för att låta killarna spela cs själva, men söta Dawid ville så gärna ha kvar mig så han mutade mig med chips, dipp och läsk. Haha han känner mig alldeles för bra. Vid halv 12 åkte vi och hämtade upp Jean och sen åkte vi till donken. När vi var klara där åkte vi till gullmars och hämtade upp Denise. När vi kom hem till Dawid så spelade han och jag lite cs, haha igen. Och den här gången fuskade Dawid igen, dock inte lika mycket som sist men ändå. Sen var det dags att soova.

Vaknade lite innan 11 och hade jätte ont i magen. Dawid gick upp för att käka frukost och så låg jag kvar och försökte sova bort smärtan. Lyckades självklart inte och vid halv 1 så körde Dawid och Peter hem mig. Ligger och väntar på att mamma ska komma hem, för vi har ingen ätbar mat hemma så jag vill att hon ska köpa pyttipanna men hon svarar självklart inte på sin telefon. Mamma, varför har du en mobil om du inte vet hur man svarar i den? Något att fundera på... Så fort jag käkat så ska jag träffa Alexandra och Fredrica. Så skynda dig hem maaaami!!
Nu ska jag fortsätta terra henne och förhoppningsvis snart få i mig mat. Pussar


Såhär mysigt hade jag och Bowie i soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0