Klumpigare tjej får man leta efter

Fysatan va trött jag är. Dawid väckte mig typ 100 gånger imorse, vid halv 7 på morgonen för att han ska iväg på träning och måste då väcka mig också. Och självklart när han väl lämnat sovrummet så kan jag inte somna om. När jag väl somnat om så väcker Dawid mig igen vid halv 10 när han kommit hem igen bara för att retas och vara jobbig. Fick sen ligga och halvsova till 11. Skulle då gå ner för Dawids mördar trappa för att göra honom sällskap när han käkade, då för att jag är så otroligt trött och håller på att skicka sms så ramlar jag självklart ner för hela hans trappa. Hahaha fysatan va ont det gjorde. Mitt armband gick sönder och min fot som jag redan var skadad i är nu ännu mer pajjad. Haha och värst av allt är att jag sket fullständigt i allt runt om kring mig och räddade bara min telefon. Satt kvar i trappan ett tag och fortsatte skriva klart mitt sms. Haha så otroligt pinsamt, Dawid stod och skrattade och pratade till mig som jag vore 5 år, hans mamma blev livrädd då hon befann sig i trappan under den trappan jag ramlade i när själva olyckan hände och Qela satt i köket och led med mig då hon själv ramlat i mördar trappan. Haha jag kommer ju få årets blåmärke på hela armen, ryggen och ena skinkan! Vid 1 fick jag skjuts hem av Dawid och Dennis som nu är och tittar på hockey i hovet. Ska snart hoppa in i duschen och sen fixa käk! Hörs sen, puuuussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0