Kärlek

Iförrgår när jag kom hem från Dawid så låg det ett grönt paket på min säng. Öppnade det och blev helt varm i kroppen. I paketet låg det ett halsband som jag fått utav min äldsta syster Linda. På halsbandet hänger det två brickor där det står Älskad på en och Syster på den andra. Blev så himla glad. Satte på halsbandet direkt och nu har jag en bricka där det står "jag älskar dig 090613" som står för Dawid och nu dom två brickorna som ena står för alla nära som älskar mig och den andra för alla mina syskon. Kan inte bli bättre. Kommer aldrig ta av mig halsbandet, för att jag träffar inte mina syskon varje dag, inte ens en gång i månaden och med Linda och Jenny som bor i Örebro och Usa så blir det väldigt svårt att ens träffas en gång per halvår eller ens år. Så med dom här brickorna så kommer jag alltid känna att ni är hos mig ändå. Tack igen syster, kunde inte önskat mig en bättre present. Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0