Home sweet home

Har inte skrivit något alls sen jag kom hem, har inte orkat helt enkelt. Så här kommer en snabb update om vad jag gjort dom senaste dagarna..

Söndag: Var hemma ifrån en grym resa från Åland, hade ont i varenda del utav min stackars kropp, världens påsar under ögonen och hade också blåa stora ringar under dom. Tecken på att jag inte fått mycket sömn och spelat alldeles för många matcher under en helg. Dawid som jag saknat otroligt mycket kom självklart hem till mig, myste i knappt 5 minuter innan jag deckade.

Måndag: Var hemma ifrån skolan, kunde knappt gå och ville aldrig lämna min säng. Har aldrig haft så ont i hela kroppen i mitt liv. Hade ont på ställen jag inte ens visste att man kunde ha ont i. Blev sen hämtad vid 3 av Dawid och Dennis, åkte hem till Dawid och käkade tillsammans och sen försökte vi titta på den 5e filmen av Johan Falk, fast vi fick besök av två babbelkärringar vid namn Malin & Kim. Så det var bara att stänga av filmen och hitta på något annat. Vid halv 8 skulle grabbarna på träning, så vi fick skjuts hem till mig och sen tog vi mamis bil och åkte till både ica i skogås och trångsund. Letade efter våra förbannade chicken nuggets, som inte fanns någonstans. Tillslut hittade vi dom och så åkte vi hem till mig och gjorde middag vid halv 10. Låg och tittade på Paradise Hotel, vilket jag tycker har blivit jätte konstigt. Fattar inte varför folk som redan åkt ut en gång får komma tillbaka igen. Störande. Sen åkte Kim hem och jag och Malin gick och la oss och somnade till CSI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0