Game over, saw 6

Igår så blev jag hämtad utav Qela och Janine, åkte till Dawids farmor och farfar och hämtade Bowie och sen åkte vi hem till dom. Hann inte ens ta av mig skorna innan vi skulle åka igen. Åkte till heron city med Dawid, Charlie och Linden. Gick och hämtade ut våra biljetter till filmen och sen kom Malin, Tette och Jk. Det var från början planerat att vi alla skulle bowla och sen gå på bio, men eftersom grabbarna skulle käka så hann vi inte med bowlingen. Så medans dom käkade så gick vi till mcdonalds och sen spelade vi lite på olika saker. Sen gjorde grabbarna oss sällskap, så spelade vi tills bion började. Såg saw 6 och fyfaan. Visst filmen var ganska kort men den var riktigt jävla äcklig. Stackars Dawid som fick sitta och hålla mig i handen under hela filmen. Efter filmen åkte vi och hämtade upp Marcus och sen åkte vi hem till Dawid. Då var klockan runt 12 och vi skulle titta på hockey klockan 3, så jag och Linden tänkte vila i dom här tre timmarna så vi är pigga när matchen började. Haha hur många tror att vi orkade gå upp när klockan väl va tre? Haha Malin väckte oss vid halv 6 av att matchen var slut och att Linden skulle åka hem och att jag skulle lägga mig i Dawids säng eftersom Linden skulle åka hem. Somnade om igen runt halv 7 och vaknade as pigg vid 12.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0