Ett tidigt födelsedags kalas

Blev hämtad utav mami imorse hos Dawid. Åkte hem och valde ut kläder inför dagen. Åkte sen upp till centrum och hämtade min älskade papi. Så klädde jag på mig och gick sen och mötte Dawid. Vid 2 kom alla och då var det dags att börja fira Tobbe som fyller 20 på fredag. Käkade lunch och sen så öppnade Tobbe sina presenter. När han var klar med sina presenter så käkade vi efterrätt och så lekte jag och Dawid med Nicole. Vid 5 så åkte Dawid hem och jag åkte till centralen och lämnade av papi. Ville egentligen att han skulle stanna men jag får nöja mig med att han kom idag iallafall, vilket gjorde mig hur glad som helst. Nu ska jag när som helst åka upp till centrum, köpa thai mat idag igen och hämta ut mitt h&m paket! Wiiiiho.
Hörs sen, puuuussar















Kommentarer
Postat av: Frida

syster vad har jag sagt om bilder på V?!!censur censur han vill inte va me juuu

2010-01-08 @ 23:27:03
Postat av: jurka

Soooooooooorry jag glömde. Bilden e borta nuu

2010-01-09 @ 14:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0