Det borde vara olagligt att vara uppe så tidigt

Inatt var det lika trögt att sova som iförrgår natt, haha bara att det var tvärtom. Ena natten ligger vi och fryser ihjäl och då köper mami ett element till oss, och den natten ligger vi och svettas ihjäl. Haha vaknade upp vid halv 4 av att det var som en bastu i mitt rum. Så det var bara att dra ut kontakten till elementet och öppna fönstret ett tag. Haha om vi ska sova hemma hos mig idag så blir det att ha elementet på låg värme så att det är rätt varmt och att man kan sova. När min väckarklocka ringde imorse klockan SEX (fööör tidigt), så var det bara att snooza till 7. Hade en halvtimme på mig att välja ut kläder, packa min väska och idrottskläder, sminka mig och fixa håret. Otroligt nog så hann jag med bussen utan att ens behöva springa. Va i skolan nån minut över 8 och så fick vi träffa våran nya lärare Monika och börja med vårat nya ämne Information och Layout. Booooooring. Asså tråkigt och onödigt ämne. Kul också att vi var 4 stycken när lektionen började. Efter den lektionen gick jag och Denise till ica och köpte frukost. Snart har vi prov i handel, wish me luck.
Nu ska jag äta mina frallor, peeeeeeace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0