Dålig uppdatering

Fredag: Efter ett hårt och galet nyår så kändes fredagen som en söndag. Jag, Dawid, Malin, Forre, Charlie, Marcus och Linden smällde lite raketer, där en av raketerna råkade sprängas under en bil. Haha vilken tabbe. "Kom hit din jävel innan jag lappar ner dig". Gick iallafall efter det upp till oasen och käkade pizza. Haha stackars Dawid som fick vänta i över 45 minuter eftersom dom glömde bort hans pizza, och han var hungrigast av oss alla. När vi käkat färdigt så knatade jag och Malin hem till mig för att duscha och byta om. Sen kom Dawid hem till mig och så tog vi deras bil som stått hos oss över natten tillbaka hem till Dawid. Lite innan 10 åkte jag, Dawid, Malin, Dennis och Forre upp till centrum och så hyrde vi Inglorious Basterds och köpte massa godis och läsk. Filmen enligt mig och Dawid var sämst, så vi spelade spel på hans iphone under typ hela filmen. Sen var det dags att sussa

Lördag: När vi vaknade så drog Dawid och Forre iväg på match och jag och Malin låg kvar hos Dawid ett tag. Sen hämtade Jelle oss och så åkte vi hem till mig. La in alla bilder från hennes och min kamera på datan, vilket bjöd på en massor med skratt. Käkade middag, fortsatte med bilderna, jag duschade snabbt och sen lånade vi våran bil och åkte hem till Malins lägenhet och sen till hennes mami. Hämtade lite kläder, Malin hoppade in i duschen och jag la in alla bilder ifrån Idas kamera till min dator. När Malin var klar så var det bestämt att vi skulle dra ihop lite folk och åka hem till Dawid, men vi ändrade oss så istället åkte vi hem till mig och lämnade bilen. Sen gick vi upp till centrum, Malin tog bussen hem till sig för att va med Ida och Pirre, och jag gick och mötte Dawid och så hyrde vi film och köpte chips. Litet lördagsmys. Och det var första gången jag sov hemma sen julafton. Filmen var hur bra som helst. Fighting tror jag att den hette, det var iallafall Channing Tatum som var huvudrollen, dreeeeeeggel. Aja efter filmen så var klockan helt plötsligt halv 3 så då la vi oss i sängen, snackade lite, spelade lite spel och sen utan att någon ens märkt nått så sov båda. Hahaha hur trötta som helst, blev inte ens ett godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är nicole din lillasyster?

2010-01-03 @ 12:53:40
Postat av: Erica

Ja det är hon :)

2010-01-03 @ 13:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0