China Wang

Blev som vanligt hämtad imorse hos Dawid. Åkte hem och gjorde mig i ordning. Sen åkte hela familjen in till stan för att käka kina mat som vi alltid gör när momo och mofa är på besök. Hade jätte trevligt och käkade mat för en hel vecka, eller kanske till och med månad. Haha kändes som att jag skulle rulla därifrån när vi var klara. När vi gick därifrån så åkte Frida till jobbet, Tobbe och Jonas skulle någonstans, momo mofa Jelle och Nicole åkte hem och så gick jag och mami runt i affärer en liten stund. Hittade ingenting roligt alls. Jag vet liksom precis vad jag behöver och vad jag vill ha och hur det ska se ut, men inte fan hittar jag nått. Aja lika bra att spara pengar tills vi åker på kryssning, till Polen och till Usa. Kom iallafall hem för en liten stund sen och ska snart ta ett varmt bad och sen måste jag be Jelle höja värmen i mitt rum, fysatan va kallt det är här inne, nästan lika kallt som det är ute.
När jag badat klart och klätt på mig så åker jag antingen hem till Dawid eller så hittar jag på något annat lattjo.
Hörs sen! Pussar











Kommentarer
Postat av: Pappsen

Härligt fina bilder på alla, spec Momo,mofa + Erica även Tobbe m Jonas! Kul att se vad ni haft kul...

Pappsen

2010-01-08 @ 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0